Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hokejový reprezentant Rosťa Beran (Vladimír Polívka) je borec každým coulem. Žije v luxusním bytě, má rychlé auto a spoustu mladých milenek v duchu hesla: Nad třicet let neberu! Peníze a titul mistra světa mu dávají báječný pocit nedotknutelnosti a nadřazenosti. Ale nic netrvá věčně… Nečekaný kolaps v posteli s krásnou blondýnou udělá za Rosťovou bohorovnou pohodou tlustou EKG čáru. Transplantaci jeho nového srdce povede přísná lékařka Magda (Petra Hřebíčková), se kterou kdysi strávil jedinou noc a už se jí nikdy neozval. Dluhy z rozmařilého života navíc Rosťu připraví o poslední korunu a jediné, co mu ze slavného života zbude, je medaile mistra světa, kterou pro něj zachrání bývalý manažer a kamarád (Vojtěch Kotek). Rosťa v sobě musí najít novou životní energii, optimismus a odvahu začít znovu od nuly. Pomáhá mu především Jindřich (Jan Cina), seriózní a zodpovědný chlapík, který sám vychovává šestiletou dcerku, má zlaté srdce a i když Rosťu nejdřív upřímně nesnáší, brzy se z nich stanou nejlepší přátelé. Rosťa s překvapením zjišťuje, že život obyčejných smrtelníků může být stejně nádherný a jedinečný, jako láska k té pravé ženě nad třicet… (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (27)

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Když jsem poprvé viděl plakát filmu, myslel jsem si, že se jedná o pokračování Srdce na dlani, které měl na svědomí Martin Horský, spoluscenárista Sladkého života: Polívka se jen z invalidního vozíku přesunul na operační sál, aby zažil cestu za niterným prozřením aneb Jak se ze šovinistického borce stal chápavý sympaťák (se "srdcem na dlani"). Samotný scénář a v něm obsažené peripetie (ba dokonce plot twisty) působily sice kdovíjak - místy až jako kýčovitá telenovela - avšak film jako takový jsem si v kině veskrze užil. Cameo Táborského a Adamovské bylo, ehm, překvapivé a lehce zarážející. ()

Rimsy 

všechny recenze uživatele

Cíl v podobě moralistické feel-good komedie o proměně jednoho hajzlíka a nalezení pravé lásky se v mezích oddychové zábavy a nulového očekávání snad i daří naplnit. Pomáhá tomu i profesionální vizuální stránka zdůrazňující fotogenické pražské lokace a patrná je i schopnost působivě nasnímat jednotlivou scénu. Celkový příběh však osciluje mezi banalitou a bizarností a divácký zážitek shazuje do tuzemského žánrového průměru. Vrcholem zmaru je pak nepochopitelně vložená montáž záběrů z filmu, zatímco na podkresu hrají Chinaski. Cesta vstříc divákovi nekončí vždycky dobře. Více zde. ()

Reklama

Mikita 

všechny recenze uživatele

Mám pocit, že Tomáš Hoffman je sázka na jistotu a oceňuji jeho přístup, že česká komedie nemusí být trapně třaskavá. Umí najít laskavý příběh a podat ho citlivě i s humorem. Našla bych spoustu chyb, ale úplně se mi nechce. Drhlo mi trochu ženské obsazení (Jenovéfa Boková ale skvělá) a vadil mi pocitově zvláštní věkový rozdíl. Nejhorší byla asi volba většiny hudby. Ve vysledku ale odcházíme z kina dojaté a vlastně spokojené, že jsme dostali, na co jsme měli náladu. ()

TheEvilTwin 

všechny recenze uživatele

Zezačátku abych jen nehejtil, tak musím říct, že občas se pár situačních vtípků povedlo a párkrát jsem se i zasmál. Tím ale všechna "pozitiva" končí a musím konstatovat, že Sladký život je jen další brak vzniklý na našem českém rybníčku, ve kterém už několik let prostě jen tápeme na místě a naše tvorba se neposouvá vůbec nikam. Nepochopím, že čeští dětští herci nejsou schopni říct pár vět, aby to neznělo jak čtená básnička nejvyššího stupně trapnosti a nepochopím, že čeští režiséři nemají oko na to, aby si uvědomili, že některe scény (třeba ona dvouminutová rekaputilace předchozích scén ve filmu za doprovodu 10 let staré songy od nejmenovaného zpěváka z české trash pop scény) jsou prostě do očí bijící sra*ky. Herci prostě neumí hrát, přehrávají a nejde jim věřit skoro nic, všechny dialogy jsou zas a znova naprosto debilní a vůbec mi nejde hlavou, že tyhle prkotiny se vůbec dostanou do postprodukce, natož pak do kin. Že já se zas nechal překecat do kina (po druhé vživotě) na český film. A největší bizár je, že klasický boomerský čech si zajde raději na tohle než na několikamiliardovou Dunu, která válcuje kinematografii posledních 20 let. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Tomáš Hoffman je režisér, který dokázal filmem Bezva ženská přilákat hodně lidí do kina a získat i mé sympatie, bohužel v tomto filmu jsme se nepotkali. Především mě prostě nehrál ten věkový rozdíl hlavních představitelů. V realu jsou od sebe 10 let a v tom filmu je to cítit, Vladimír Polívka vypadá velmi mladě a s ohledem na zápletku i když mu filmu přidali to vypadá, že hlavní událost příběhu se stala v jeho dětském věku což není jení boj co jsem s filmem měl. Druhý je neskutečně ohraný stereotypní náhled na chlapské postavy v českých romantických komedií. Věřím, že Tomáš umí režii o hercích dokonce nepochybuji a i tady hrají v rámci možností dobře. Vláďa Polívka herecky zraje, ale panebože ten scénář, to je obecně největší slabina tuzemské kinematografie, o to víc mě mrzí, že v současné době vidím ve filmech i v divadlech, že hereckého talentu tady máme opravdu strašně moc, ale i tento žánr by měl mít vyšší ambice, než jen "natočit, , vymyslet pár fórů, vydělat, další prosím" . Hele, umělci myslím to s Vámi dobře, nenasírejte se a víc ty scénáře řešte a vy herci taky tlačte na scénaristy, režiséry ať se tady máme v kinech krásně, kurva fix. ()

Galerie (17)

Reklama

Reklama