Mizerové Mike Lowrey (Will Smith) a Marcus Burnett (Martin Lawrence) jsou zpátky a před nimi poslední společná jízda. (Falcon)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (599)

Toren

všechny recenze uživatele

7,5/10. Tak tohle potěšilo. Přidávám se ke spokojené většině a hlásím, že třetí Mizerové se povedli. Nejosobnější díl, jenž nezapomíná na své kořeny ale zároveň vše potřebné modernizuje. Perfektní balanc, o který se spousta starších značek snaží a ztroskotá. Duo režisérů, kopírující typické Mizerovské trademakery s neprůstřelně fungující ústřední dvojicí, jsou očividně fanouškami série, neboť s látkou nakládají pečlivě, s úctou a přesto si prosadí vlastní aktualizace. A já jim fakt děkuju! V takový návrat jsem nedoufal ()

HAL

všechny recenze uživatele

Michael Bay je v současnosti už tak urvaný ze řetězu, že je jenom dobře že po něm jeho erbovní sérii přebrali jiní - talent od boha na orgasmické kamerové jízdy tak velký nemají, ale napodobovat zvládají velice slušně, některé záběry jsou tu zatraceně cool a akce odsýpá výborně i při menším rozpočtu než tehdy BB2. Paradoxně jediné co to trochu kazí jsou občas až příliš očividné digitální kamery a lacinější nasvícení, ten pravý smooth filmový look vypadá jinak. V čem Baye bez problémů překonají je příběh a rozvíjení vztahu hlavních postav, a humor i s odkazy na staré díly. Přiznejme si to, Bay ty scénáře nikdy neměl moc dobré (krom Skály, Skála je dokonalá). 8/10 ()

T2

všechny recenze uživatele

Rozpočet $90miliónovTržby USA $206,305,244Tržby Celosvetovo $426,505,244▐ Tržby za predaj Blu-ray v USA $15,737,400║ Tržby za predaj DVD v USA $12,991,339║ Trpel som ako sviňa. Som neveril že by to bolo horšie než predošlí diel a bolo a rázne, jedna suchá scéna natočená v ako že v lesku striedala druhú ale tá prázdnota, neefiktivita, no neveril som. Nechápem ten úspech v kinách. Všetko čo sa tam odohráva mi príde maximálne tak trápne a ani akcia nie je žiadna slasť. Martin Lawrence vypadá už na pohľad strašne a hlavne s tou tlstou hlavou ako kíbel. Dokonca aj ináč prevažne duchaprítomný dosť konzumný borec Will Smith mi tu príde dosť planý, nevýrazný. No a na vrch tu už je len ten ich doprovodný tím, ktorý je úplne podes trápny, priam nesympatický, otravný, taká Vanessa Hudgens tu je ako päsť na oko lúzerka, ktorej asi horko ťažko napísali akýkoľvek dialóg len aby čosi zapotila. Fakt som trpel a dopozeral som to dokonca až na štvrtí krát, fakt zle, utrpenie. /20%/ ()

predators

všechny recenze uživatele

Jednu hvězdu dávám za místy vtipné pasáže. Jinak jde o dost nudné pokračování postrádající špetku nápadu a originality. Akční scény jsou "béčkové", čemuž zdárně pomáhá nepovedený střih a kamera. Myslím, že si "ne"kvalit byli vědomi i autoři a proto celé zahalili do moc hezkého barevného kabátku...ten ovšem funguje zhruba prvních 10 minut, pak už ani toto neoceníte. 30% ()

POMO

všechny recenze uživatele

Dal jsem víkend s celou trilogií a hodnocení trojky zvedám na 4*. V kině mi vadil laciný digitální vizuál akčních scén, který pak na větší TV tolik nebyl do očí. Bayovy trademarky a kompoziční unikátnost to sice postrádá, ale přihlídnouc ke zdejšímu scénáři byly trademarky a vizuál předešlých filmů vlastně to jediné, co je dělalo zajímavými. Především tedy dvojku. Trojka má scénář zdaleka nejlepší, vkusně zakomponovává historické motivy, chytře a sympaticky pracuje s postavami včetně vedljšáků z policejního týmu i výrazných záporáků, a taky si sama ze sebe dělá trefně legraci (“This is some serious telenovela shit!”). A ta nová, svěží teamovost evojuke začátek nové Bad Boys éry, která věřím, že časem nepůjde do kytek retardace jako série Fast & Furious. Minimálně dokud ji budou mít pod palcem Arbi a Fallah. ()

Zajímavosti (19)

• Když Mike (Will Smith) žádá kapitána (Joe Pantoliano) v jeho kanceláři o nasazení na případ, kapitán si otevře malou lahvičku se sirupem/šťávou, napije se a začne se nahýbat nad stůl. V následujícím střihu je už opřený o stůl a lahvičku má zavřenou. (pemap)
  • Název Bad Boys for Life lze volně přeložit jako "Mizerové navěky" nebo "Mizerové na život a na smrt". Vychází z motta, ve kterém dvojice Mike (Will Smith) a Marcus (Martin Lawrence) proklamuje: „We ride together, we die together - bad boys for life”. V českém překladu: „Dopředu spolu jdem i spolu umřem, jsme ostrý hoši, tak i žijem". (Geralt z Rivie)